Motorlu Kara Taşıtları Alım Satım Danışmanı Seviye 4 ile Motorlu Kara Taşıtları Alım Satım Sorumlusu Seviye 5 Mesleki Yeterlilik Sınavı 04-05 Mayıs 2019 Tarihinde Gerçekleştirilecektir.

Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) ile Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Mesleki Yeterlilik ve Belgelendirme Merkezleri A.Ş. (MEYBEM) arasında 09.01.2017 tarihinde imzalanan işbirliği protokolü kapsamında sınav başvuru talepleri ATSO MESEM tarafından toplanmakta olup, teorik ve uygulamalı sınavlar yetkilendirilmiş belgelendirme merkezi olan MEYBEM A.Ş. tarafından Antalya’da gerçekleştirilmektedir.

Sınav Duyurusu

MEYBEM A.Ş. tarafından başvuruları uygun bulunan adaylara sınava girecekleri yer, tarih, saat ve yer bilgisi  bildirmiş oldukları iletişim yöntemleri ile duyurulacaktır. Ayrıca sınav katılımcı listesi İlgili dosyalar altında yayımlanacaktır. Sınav katılımcı listesinde yer alan başvurmuş olduğunuz ulusal yeterlilik ve birimleri kontrol ediniz. Sınav listesinde güncellemeler olabileceğinden sınav listesini son güne kadar kontrol etmeniz gerekmektedir.

Sınav Detayları

Teorik Sınav Tarihi: 04/05/2019
Teorik Sınav Saati:09:00  Odamızda 08:30 da hazır olunuz.
Teorik Sınav Yeri: ANTALYA TİCARET VE SANAYİ ODASI 4. Kat Eğitim Salonu
Teorik Sınav Adresi: Göksu Mahallesi Gazi Bulvarı  No: 481 Kepez/Antalya

Uygulama Sınav Tarihi: 04-05 Mayıs 2019 (Uygulama Sınavına girecek adayların hangi tarih ve saatte gireceği bilgisi ilan edilecektir.)

Uygulama Sınav Saati:04 Mayıs 2019 Saat 11:00 / 05 Mayıs 2019 Saat 09:00
Uygulama Sınav Yeri: Ford Bilaller 
Uygulama Sınav Adresi:  Sarısu Mah. 121 Sok. N:30/A, 07130 Konyaaltı/Antalya

Sınavlara gelirken yanınızda mutlaka T.C.Kimlik Kartı/Nüfus Cüzdanı getirmeyi unutmayınız.


Ulusal Yeterlilikler



Ücretsiz Sınav Hakkı

İlk girdiği sınavda başarısız olan adayların, başarısız olduğu yeterlilik birimleri ve sınav türleri için ilave sınav ücreti alınmadan ilk sınav tarihinden itibaren 1 yıl içerisinde en az 1 kez sınav hakkı mevcuttur. Ücretsiz sınav hakkının kullanılması için açılacak ilk sınava katılınması gerekmektedir.


Sınav Ücreti ve Hesap Bilgisi

Motorlu Kara Taşıtları Alım Satım Danışmanı Seviye 4 sınav ücreti 550 TL olup sınavdan başarılı olan adaylardan ayrıca Mesleki yeterlilik Kurumuna iletilmek üzere MYK Belge basım masraf bedeli olarak 150 TL ayrıca istenecektir.

Motorlu Kara Taşıtları Alım Satım Sorumlusu Seviye 5  sınav ücreti 600 TL olup sınavdan başarılı olan adaylardan ayrıca Mesleki yeterlilik Kurumuna iletilmek üzere MYK Belge basım masraf bedeli olarak 150 TL ayrıca istenecektir.

İlgili mesleklere ait ulusal yeterliliklere, ilgili mevzuata, sınav ücretlerinin bilgisine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Adayların başvuruları, TOBB MEYBEM A.Ş. tarafından değerlendirilip uygun görüldükten sonra sınav ücretlerinin “Mesleki Yeterlilik ve Belgelendirme Merkezleri A.Ş. İşbankası Akay Şubesi IBAN: TR57 0006 4000 0014 2011 1580 36 nolu” hesaba yatırılması ve dekontların ATSO MESEM’e  eposta ile iletmesi veya elden teslim etmesi gerekmektedir.

info@atsomesem.org.tr

Sınav Ücretinin Yatırılması Hakkında Önemli Not:

Lütfen Ücretleri Yatırırken, Ad-Soyad, TC Kimlik No, Başvuru Yapılan İl ve Sınav Bilgilerini Dekontun Açıklama Kısmına Yazınız.


Sınav Sonuçlarının Duyurulması

Sınav sonuçlarının detaylı bilgisine Mesleki Yeterlilik Kurumunun  www.myk.gov.tr  web sitesi üzerinden Hızlı Erişimler altında yer alan Mesleki Yeterlilik Belgesi Sorgulama alanından kişisel bilgilerinizi girerek ulaşabilirsiniz. Ayrıca bildirmiş olduğunuz iletişim yöntemleri ile tarafınıza iletişim geçilecektir.


Belge Teslimi

Sınavdan başarılı olan adaylar Mesleki Yeterlilik Kurumun 2018 yılı için belirlemiş olduğu 150 TL  MYK Belge Masraf Bedelini  “Mesleki Yeterlilik ve Belgelendirme Merkezleri A.Ş. İşbankası Akay Şubesi IBAN: TR57 0006 4000 0014 2011 1580 36 nolu” hesaba yatırılması ve dekontların ATSO MESEM’e  eposta ile iletmesi veya elden teslim etmesi gerekmektedir. Belge basım süreci ilgili ücretin yatırılmasına nüteakip başlatılacaktır.

Belgeler tarafımıza ulaştıktan sonra Logo Marka ve Belge Kullanım Sözleşmesi ile Belge teslim formunu doldurulması/imzalanması sureti ile Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Göksu Mahallesi Gazi Bulvarı  No: 481 Kepez/Antalya 3. Kat  MESEM Müdürlüğünce tarafınıza teslim edilecektir. Belgeler geldiği zaman sizinle iletişime geçilecektir.

Sınavlarda başarılı olan adaylar Logo Marka ve Belge Kullanım Sözleşmesi ve Belge Teslim Formu imzalayarak Mesleki Yeterlilik Belgesi ve Kimlik Kartını teslim alacaklardır.

Belge Gözetimi

Belge geçerlilik süresi içerisinde adaylar gözetime tabi tutulur. Bölge gözetimi belgelendirme kuruluşunun belirleyeceği gözetim yöntemi ile değerlendirilir. Ulusal yeterlilikte detayları belirtilmiştir.

Belge Geçerlilik Süresi

Belgenin geçerlilik süresi beş (5) yıldır. Beş (5) yıllık geçerlilik süresinin sonunda belge sahibinin performansı yeterlilikte tanımlanan yöntemler ile gerçekleştirilir. Ulusal yeterlilikte detayları belirtilmiştir.


Detaylı bilgi için: Tuğgin Bilirgen 0242 314 37 92
                          Tolga Cenk Türk 0242 314 37 91
E-posta: info@atsomesem.org.tr

Duyurular Yazıcı Dostu Okunma 14 Kez

İlgili Dosyalar

Aday Katılımcı Listesi

Bu web sayfası Avrupa Birliği’nin mali katkısı ile hazırlanmıştır. Bu web sayfası içeriğinden yalnızca Antalya Ticaret ve Sanayi Odası sorumludur ve bu içerik hiçbir şekilde Avrupa Birliği’nin görüş ve tutumunu yansıtmamaktadır.

Her hakkı saklıdır.© 2011 Antalya Ticaret ve Sanayi Odası Gizlilik & Güvenlik | Telif Hakları | Bilgimap